Burgum 36 uur

Teamleider Beleidsontwikkeling Ruimte

11901 Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel Burgum Interim 36 uur p/w

Voor de gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel zijn wij op zoek naar een interim Teamleider Beleidsontwikkeling Ruimte

  • Startdatum 03-06-2024
  • Einddatum 31-12-2024
  • Optie tot verlenging 4 x 6 maanden
  • Uren per week 28-36 uur per week

Opdracht omschrijving

Eén van de teams van het cluster Ruimte van onze organisatie is het team Beleidsontwikkeling Ruimte. Voor tijdelijke ondersteuning van de huidige teamleider zijn wij op zoek naar een extra teamleider. De teamleider werkt nauw samen met de andere teamleiders van het cluster Ruimte en uiteraard met de medewerkers van het eigen team.

Binnen het eigen team stuur je de medewerkers aan. Als teamleider kan je de inhoudelijke coördinerende en programmatische rol op verschillende terreinen uitvoeren, zoals duurzaamheid, milieu, recreatie & toerisme. Het vervullen van een inhoudelijke rol op één of meerdere onderwerpen is bespreekbaar. De exacte taakstelling zal in onderling overleg met de huidige teamleider plaatsvinden.

Deze functie houdt verband met het overgangsjaar 2024, waarin de splitsing van de huidige werkmaatschappij 8KTD wordt voorbereid en er twee nieuwe organisaties voor Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel worden gebouwd.

Jouw rol van Teamleider

Als Teamleider fungeer jij als coach voor jouw medewerkers. Dit doe je op zowel het vakgebied als op de persoonlijke ontwikkeling. Ontwikkeling van meer resultaatgericht en projectmatig werken staat de komende periode centraal. Jij hebt als Teamleider in die ontwikkeling een sleutelrol en weet dit tot een positief resultaat te brengen.

Verder:

  • Ben je budgetbeheerder;
  • Ben je samen met je collega-teamleiders integraal verantwoordelijk voor de te behalen resultaten en wordt dit intensief onderling afgestemd;
  • Anticipeer je proactief op maatschappelijke ontwikkelingen waarbij je uit een strategisch oogpunt dit bekijkt.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over Hbo werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante en recente (< 5 jaar) werkervaring
  • Je beschikt over relevante werkervaring als leidinggevende.
  • Je hebt kennis, ervaring en affiniteit van en met het Ruimtelijk Domein bij een gemeente.
  • De kandidaat heeft een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pré is.


De volgende competenties neem je mee:

  • Je bent besluitvaardig
  • Je kunt prioriteiten stellen
  • Je bent communicatief vaardig

Overige info:

  • De gesprekken vinden plaats op maandagmiddag 13 mei 2024. We vragen je hier rekening mee te houden.
  • CV: In het CV (Nederlandstalig) dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
  • Als kandidaat dien je in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) te zijn ofwel bereid te zijn deze aan te vragen.

Planning

  • Sluiting publicatie 01-04-2024
  • Beoordeling offertes (vanaf) 07-05-2024
  • Verwachte terugkoppeling 09-05-2024

Contact

Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Reageer dan via onderstaande button.

Graag ook als bijlage een heldere motivatie meesturen, waarin je aangeeft waarom deze opdracht je aanspreekt en wat je kunt bijdragen. Geef hierin ook aan wat jouw belangrijke eigenschappen zijn om deze opdracht tot een succes te maken. Daarnaast ontvangen wij graag 1 of meerdere referenties.

Wil je eerst informatie over deze vacature? bel mij op 06-23899713 of Ineke Journee op 06-24847711

Reageren kan tot 01 mei 2024, 17:00

Recruiter Dominick Olthuijsen